27. maaliskuuta 2017

NEW LOOK FOR ME AND YOU

hame2


hiukset4


hiukset2


En olekkaan tainnut vielä blogin puolella puhua pukahtaakkaan mun uudesta lookista?! En tiiä miten tässä on päässyt niin käymään, mutta tosiaan viikon verran on menty vaaleammalla kuontalolla, sekä otsatukalla. Kyllä, mä tosiaan uskaltauduin kokeilemaan aikasemmin miettimääni otsatukkaa ja alku shokin jälkeen olen ollut todella tyytyväinen! Tiedän, että moni etsii vielä sitä omaa kampaajaa/kampaamoa jossa pystyy luottamaan siihen, että lopputuloksesta tulee juuri halutunlainen. Mun kampaaja, Riina on ollut sama yläasteelta lähtien. Muutaman kerran olen käynyt vieraissa ja joutunut häntäkoipien välissä palaamaan takasin tuttuun ja turvalliseen. Sama kampaaja on myös pelastanut mun hiukset omien kotikokeilujen jälkeen ja jonka suusta on kuullut rehellisen mielipiteen asiaan kuin asiaan. Ja mitä olen oppinut 25-vuoden aikana hiuksista on se, että hyvän kampaajan perässä kannattaa matkustaa. Mä olen matkustanut Helsinkiä ja Vantaata ympäri kampaajani muuttaessa ja nyt uusin paikka löytyy Helsingin Myllypurosta. 

Tiedättekö mikä on uusien hiuksien lisäksi kivointa? Se, että mulla on tarjolla myös jotakin teille! Sain sovittua kampaamo Stand Myllypuron Riinan kanssa teille alennusta moniväri+leikkaus setistä, jonka hinta olisi nyt teille alkaen 100€.  Koodilla "TERHI20" saatte alennuksen kaikista moniväri+leikkaus paketeista, jotka on varattu huhtikuun loppuun mennessä. Eli kaikki jotka ovat vailla uusia kevät hiuksia, niin suosittelen käyttämään tämän oivan tarjouksen! Kiitos vielä Stand Myllypuro ja Riina uudesta lookista, en voisi olla tyytyväisempi < 3

4 kommenttia: