7. maaliskuuta 2017

MILLA

kuva-23


kuva-18


kuva-17


kuva-20




kuva-16


kuva-9


kuva-6 

pictures by me

 Ennen kuvaaminen ei todellakaan kuulunut lemppari hommiini, asujen miettiminen kyllä, mutta ei niiden kuvaaminen. Kuvattavana olevinen vielä meni, mutta kameran takana olin täysin ulapalla. Jossain vaiheessa kuitenkin päätin, että on aika opetella tätäkin hommaa ja pikkuhiljaa huomasinkin, että sitä oppii asioita kun jaksaa olla kärsivällinen. Opettajana mulla on ollut iskä, taitava Janni ja erityisesti poikaystävä, joka on jaksanut mun kiukutteluja, haha.. Olen nimittäin aika lyhyt pinnainen kun joku homma ei suju.. : D Nykyään homma menee aikalailla toistepäin, viihdyn oikeastaan paremmin kameran takana kuin edessä. Homma myös sujuu koko ajan paremmin ja sitä oppii uusia juttuja kokeilemassa ja ihan jopa niiden epäonnistumisten kautta. Kuvaaminen on armotonta, se näyttää heti virheet, mutta myös palkitsevaa koska kun joku onnistuu niin se näyttää usein lopputuloksessa erittäin hyvältä. Kiitos siitä, että olen päässyt harjottamaan kuvaamista huomattavasti paljon enemmän (ja erityisesti henkilökuvausta) menee myös Millalle, josta on lyhyen ajan sisällä tullut mahtava kuvaus kamu ja noin ylipäätänsäkin todella hyvä kamu. Oon ilonen näistä yllä olevista kuvista joita ollaan räpsitty, erilaisia tilanteita, valoja ja fiiliksiä ja vaikka itse sanonkin, myös onnistumisia. Milla on ehottomasti helppo kuvattava, hän viihtyy kameran edessä ja on vaan jotenkin helppo, ei kait sitä enempää tarvitse selitellä. : )

On se kuvaaminen vaan siisti harrastus!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti