18. tammikuuta 2017

WEBSHOP FAVORITES x 5

nettikauppa 

 ZARA DRESS / BLUE KNIT AND VELVET DRESS FROM &OTHER STORIES / TOPSHOP MOM JEANS / HELMUT LANG SHOES



Huomenta! Oikeasti mun pitäisi tehdä kouluhommia koneella, mutta jotenkin kummasti sen sijaan hairahdin käväsemään nettikaupoilla ja valkkasin viisi suosikkiani tänne blogiin. Välillä tunnun olevan erittäin hitaasti lämpenevää sorttia muodin saralla, josta todisteena se, että vasta nyt olen hieman innostunut spagettiolkain mekoista erinäisten paitojen päällä.. Erityisesti silmääni miellytti Zaran Studio-malliston kukallinen versio, sekä &Other Storiesin turkoosi samettimekko. &Other Stories onneksi aukaisee ovensa Helsinkiin hyvinkin pian, sillä kiikarissa olisi myös tuo tummansininen harvasidoksinen neule. Sininen myös miellyttää kovin tällä hetkellä. Kirjaillut TopShopin Moto Mom jeansin ovat olleet himotuksen kohteena jo pidemmän aikaa, mutta jostain syystä olen päättänyt odottaa hieman keväämmälle näiden kanssa ja myös eri sinisten pesujen välillä valitseminen on aiheuttanut päänvaivaa, mutta nyt näyttää siltä että olisin kallistumassa näiden vaaleampien puoleen. Helmut Langin kengät olisivat jo matkalla mulle, mutta valitettavasti heidän nettikaupastaan ei saa tilattua kuin Jenkkeihin. Mitähän olisivat New Yorkin hotellillamme mieltä jos tilaisin kengät valmiiksi heidän osoitteeseensa odottelmaan minua.. Kattokaa nyt noita, aivan täydelliset < 3

Tämän sekavan ajatuksen juoksun päätteeksi alotan oikeesti tekemään niitä kouluhommia ja toivotan teille ihanaa keskiviikkoa. Nauttikaapa päivästä ihanat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti