7. tammikuuta 2017

HIMOS

IMG_0083m


IMG_0105m


IMG_0102m 

 kuvat: heikki ja minä


Huomenta Himokselta! Saavuttiin paikan päälle eilen päivällä ja otettiin rennosti ensimmäinen ilta. Lunta, liikaa pakkasta (yli 20 astetta), hieman ulkoilua, hyvää seuraa, syömistä ja saunomista. Mieli lepää ja on rentoutunut olo. Tänään olisi tarkotuksena käydä mäessä harjoittelemassa ja myönnettäköön, että ajatus laskemisesta jännittää mua.. Olen opetellut hommaa vasta näin aikuisiällä ja se vauhti, sekä kaatumiset saattaa olla liikaa meikälaisen kaltaselle herkkikselle. Mutta, koska moni kavereista ja tutuista (poikaystävää mainitsemattakaan..) toitottaa sitä kuinka kivaa hommaa laskeminen on niin olen tänäkin talvena päättänyt antaa meille, laudalle ja minulle, uuden mahdollisuuden. Ehkä todellinen kipinä syttyy tänä talvena. Rakkaustarinan kohtaloa odotellessa muutama fiiliskuva täältä Himokselta. Vaikka Suomen kesä on parasta, niin ei tämä talvikaan näin lumisena ja kirkkaana ole lainkaan hullumpaa!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti