27. syyskuuta 2016

R/H MAGIC SWEATER

boxirh1toinen


boxirh1


boxi1 
 pictures by Milla Kuoksa

all the clothes from R/H Studio and shoes from Karhu


Loppu kesästä jokunen teistä, jos R/H Studion instagramia seurailette, saattoi tunnistaa tutun pärstän kyseisen merkin instagram-tilillä. Mua pyydettiin mukaan kuvaamaan muutamat kuvat ja mä en hetkeäkään epäröinyt lähteä mukaan.  Kuvat ovat ihanan Millan käsialaa ja stailauksen hoiti R/Hn mimmit. Mun ei tarvinnut kuin olla hölmö oma itseni kuvissa, haha. Enkä muutamaa kuvaa lukuunottamatta tiennyt yhtään minkälaista settiä sinne muistikortille oli tallentunut ja jäinkin vain jännittämään lopputulosta. On aivan superisti jännittävämpää kuvata kuvia jollekkin toiselle, omaan blogiin kun suoltaa aina sitä oman näköistä matskua. Tällä kertaa kuvat eivät olleetkan mun omaan käyttöön, joku muu oli stailannut minut ja kuvatkin otettiin sillä tavalla kun tahdottiin, eikä sillä tavalla kun mä blogiini haluan ; ) Olin siis täysin jonkun muun käsissä. joka oli aika jänskää, mutta myös super kivaa. Oli inspiroivaa haastaa itseään tekemään jotakin sellaista mitä normaalisti ehkä jättäisi tekemättä tai olls näkemättä kuvia ollenkaan ennekuin ne oli käsitelty ja tosi toimissa instagramissa. Niin hauska keissi! Kiitos R/H, että pääsin mukaan kuviinne : ) Näissä kuvissa olisi ensimmäisestä setistä mun henkilökohtaiset suosikit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti