11. heinäkuuta 2016

BLACK & PINK

boxi2


boxi1


tupla


IMG_5557m


IMG_5538m


IMG_5535m 

 pictures by Heikki

organic cotton shirt from Stadium / Monki jeans / Mango shades / Vagabond sandals / Marimekko bag



Maanantaita ihanat! Ehkä mä vihdoin uskallan kirjoittaa mustaa valkoisella siitä mitä tuleva syksy tuo tullessaan. Homman nimihän on se, minkä jo jossakin postauksessa ohi mennen kirjoitin, että sain koulupaikan. Ja mikä parasta sain koulupaikan ensimmäisestä hakuvaihtoehdostani. Tässä on tarvinnut hieman sulatella koko juttua, tuntuu sen verta utopiselta, että tää kaikki on totta. Piti mun täältä reissun päältä vielä varmistaa, että koulupaikan vastaanotto on varmasti mennyt läpi kun en siitä mitään sähköpostia saanut. Viimeistään siinä vaiheessa aloin uskomaan, että kakki on totta kun puhelimen toisesta puolesta sanottiin kaiken olevan kunnossa. Mun nimi siis todella löytyy sieltä listalta ja, että mä todellakin ensi syksynä aloitan Metropoliassa Vestonomi-opinnot. Vestonomin tarkemman kuvauksen saatte googlettaa, mutta sen verran valoitan, että vaatetusalalla jatketaan. One happy girl over here! Ja mikä parasta, me jatketaan Roosan kanssa samassa koulussa tulevana syksynä ja se jos mikä pistää suun hymyyn : )

Myös tuo Marimekon ihastuttava vaaleanpunainen pikkulaukku pistää suuni hymyyn. Päätin napata sen mukaani -50% hintalapulla varustettuna, ihan vaan siksi että valmistuin edellisestä koulusta ja pääsin uuteen. Olkoon mennyt syntymäpäivä myös yksi veruke ja se, että olen tätä kuolaillut siitä lähtien kun sen ensimmäistä kertaa kaupoissa näin. Ja nyt se on mun, I just love you little pink bag < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti