14. kesäkuuta 2016

BLUE JEANS

boxi


IMG_8933m


tupla


boxi3


IMG_9061m 




pictures by Heikki

Filippa K bomber / Monki jeans / Vagabond "Gaya" sandals / Lindex shades

Huomenta! Mun snäppiä seurailevat (@terhisuanto) saattoivat huomata, että tämä aamu ei alkanut ihan odotetusti. Veeti päätti karata portin ali, jota se ei ole pentuaikojen jälkeen tehnyt koskaan. Niinpä me Hessun kanssa juostiin ympäri Vaaralaa sitä etsimässä... Sieltä se tuli lopulta mua vastaan perus aamulenkki polullamme. Oli vissiin päättänyt itse ulkoiluttaa itseään. Niinpä mulla on nyt hirmunen aitaviritys portilla ja istun ulkona 12asteessa kirjottamassa tätä postausta, jotta mulla on silmät koko ajan auki hänen uusien pakosuunnitelmien varalta. : D 

Tänään mulla on vapaapäivä ja suuntaan keskustaan treffaamaan Millaa. Päivästä on myös luvattu lämmin, joten kuullostaa hyvältä tämä tiistai : ) Ihanaa sellaista myös teille!

4 kommenttia:


  1. Tosi kiva blogi sulla. Onneksi törmäsin tähän 😊

    VastaaPoista
  2. Mä niin tiesin tän! Oonhan minä tätäkin blogia aikanaan lukenut:) ihanaa kun tulit moikkaamaan eilen (ja virkistämään muistiani hehe). Nähdään taas!

    xx Ida

    VastaaPoista