25. toukokuuta 2016

UNDER THE APPLE TREE

boxi3


tupla


boxi2


IMG_6606m


boxi 
 pictures by Heikki

Mango shirt and shades / Crocker's jeans from JC / Vagabond bag and "Zoe" sneakers

Huomenta! Toivottavasti päivä on lähtenyt hyvin käyntiin : ) Nämä sunnuntaina Heikin ottamat kuvat ihan kotikotini lähettyvillä nousivat uusiksi suosikki kuviksini. Tosin tuntuu, että olen sanonut näin kaikissa viimeisimmistä asupostauksista, haha. Mutta minkäs teet, kun olen ollut viime viikkoina aivan älyttömän tyytyväinen kuvamateriaaliin mitä olen tänne blogin puolella saanut jakaa. Paljon tulee nykyään kuvailtua muiden bloggaajien kanssa, mutta myös Anni ja Heikki ovat paljon kameran takana. Kiitos siis teille < 3

Silloin tällöin on käynyt mielessä lopettaa bloggailu, joka taas johtaa poikkeuksetta ajatuksiin siitä, että kuinka tylsää olisi jos ei "tarvitsisi" ottaa asukuvia?! Voihan kuvia ottaa ilman blogiakin, mutta mitä mä niille kuville sitten tekisin? Pelkkä Instagram ei tunnu oikeen luontevalta paikalta myöskään, jonka takia olen joka kerta päättänyt pitäytyä blogissa. Asukuvailut ja bloggailu ovat niin iso osa omaa arkeani nykyään, että tuntuu ihan hassulta että mitä sitä ennen teki tuolla kaikella vapaa-ajalla?! (Okei tiedetään, oltiin tallilla tai koristreeneissä, haha) Täysin itseäni varten tätä hommaa tietysti tekee, vaikka musta on myös aivan ihana ajatus että joku ruudun toisella puolen saisi inspiraatiota mun asuista. Olen tosin kuullut, että bloggailu alkaa kääntyä coolista uncooliksi. Voi olla, että on jo kääntynytkin, mutta täällä homma pyörii niin kauan kun musta tuntuu siistiltä : ) Joten palaamme asiaan taas huomenna! < 3Nyt töihin!


2 kommenttia: