19. toukokuuta 2016

BOXING BRAIDS

boxi


tupla




IMG_6067m


tupla2


boxi2 

 pictures by Heikki

FilippaK coat and t-shirt / Levi's super skinny jeans from JC / Vagabond bag / Adidas Stan Smith

Viime viikonloppuna katseltiin kaveriporukalla Euroviisuja ja tyttöjen kanssa letiteltiin toistemme hiuksia. Tai no jos rehellisiä ollaan niin mä istuin vain letitettävänä, koska mun mielestä on aivan parasta kun joku räplää hiuksia, haha : D Senja sitten viimeiseksi väänsi mulle nämä tällä hetkellä kuuminta kyytiä olevat boxing braidsit. Nukuin nämä päässä ja seuraavana päivänä päätin jättää näihin asukuviin. Mä en ole ihan varma mitä mä näistä ajattelen kenelläkään ja varsinkaan itselläni.. Heikki sanoi, että näytän ihan pikkulapselta, haha! Myönnettäköön, että sellanen olokin mulla oikeastaan oli. Joten luulen tämän kokeilun jääneen tähän yhteen kertaan ja tästä lähtien hyödynnän lettejä edelleen vain kiharrusmielessä ; ) Mitä te olette mieltä kyseisitä leteistä?

Tänään päivä kuluu hurahtaen ensin koulussa ja sen jälkeen töissä. Pääsykokeisiin täytyisi jaksaa lueskella vielä muutama päivä, ensi viikolla häämöttää jo koe nimittäins. Kieltämättä lukemiset ovat jääneet hieman heikohkoiksi, mutta josko vielä jotain saisin viimeisinä päivinä puristettua kallooni. Tsemppiä myös kaikille muille pääsykoe lukijoille! : )

8 kommenttia:

  1. Ihana asu! Tykkään etenkin tuosta bombertakista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Titta! : ) Tuo on kyllä ihan mun luottotakki, menee niin moneen : )

      Poista
  2. Nyt on skarpit kuvat!! Ihana tausta ja noi letit <3

    VastaaPoista
  3. Hyvältähän nuo letit näyttää!

    VastaaPoista
  4. Niin kivat kuvat ja tuo nuo letitkin on kivat!

    VastaaPoista