4. marraskuuta 2015

YESTERDAY'S


IMG_3476mtuplaLL

IMG_3455m


IMG_3524m


IMG_3491m


IMG_3431m


IMG_3484m 

 photos by Kirsti

H&M Faux fur / Zara bootcut jeans / Adidas Stan Smith / Vagabond bag / Mango shades


Heittäessäni kuvissa näkyvän fluffyn tekoturkin päälle, paukahtaa mieleeni tämä kuva. Tänään tilannetta ei lainkaan helpottanut eilispäivän aurinkolasivalinta; kissanainen. : D Kyseisessä asussa myös yhdistyy kaikki poikaystäväni inhokit.. Tästä kaikesta välittämättä, mulla oli oikein mukava olo asussani ja viihdyin siinä täydellisesti. Taisin kerrankin olla cool. ; ) Vai mitä olette mieltä?

Huomenta kehiin! Mulla on sellanen pieni kipeäfiilis, joten päivä menee koulustapäästyäni rauhallisissa merkeissä kotona. Mutta kyllä kelpaakin olla kotona kun saa nauttia taas toisen seurasta. Hurraa! Mukavaa keskiviikkoa, pus. 


14 kommenttia:

  1. wou mielettömiä kuvia! toi tekoturkistakki on nii mageen näkönen että huh:) itsekkin haaveilen edelleen tekoturkiksesta.. ää ehkä se on vielä munkin hommattava! toivottavasti et tuu kippeeksi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Paula! Meillä oli super hauskaa näitä kuvatessa, siksi varmaan onnistuivatkin niin hyvin : ) tollanen karvatakki on kyllä kätevä, se on itessään niin näyttävä ettei kaipaa paljoa kaverikseen. Suosittelen siis!

      Poista
  2. mä en kestä miten ihana toi takki on!! oon yrittäny ettii täydellistä pörrötakkii, mut ei oo viel tullu vastaan :( ja ku en osaa päättää haluisinko teddyversion vai tollasen sileekarvasen :D

    kommentoit joskus aikoi sit mun instagram-kuvaan, et oot kiinnostunu ehkä opiskelusta Textilhögskolanista, mut mä huomasin sen vasta joskus myöhemmin enkä sillä hetkellä ehtiny vastaa, ni se sit jäi! :( mutta siis mulla on tosiaan blogiki, jossa aina välillä on jotain koulujuttuiki, jos kiinnostaa. aika harvoin kylläki, haha :D mut enemmän löytyy Boråsista kaupunkina ja mitä nyt normielämään tääl sisältyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tää on aika veikeä : D mä haluisin myös sellasen teddyversion, mutta ne näyttää musta helposi tosi halvoilta.. Niinpä etin vieläkin täydellistä teddyä itelleni.

      Okei kiva, pitääpä käydä siis kurkkaamassa! : )

      Poista
  3. Todellakin cool! Nuo lasit ja tuo takki ovat niin päheet, kauhea kateus, hah. Tosi usein ne poikaystävän inhokin toimivat moitteetta samassa kokonaisuudessa, ainakin mulle on käynyt niin muutamat kerrat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hyvä! Kiitos paljon Jenni! : ) niin ainakin tällä kertaa toimi tosi hyvin ja onneksi ton toisen ei tarvitse itse pukea näkyä päälle ; ) tarvii vaan kehtaa kävellä mun kanssa : D

      Poista
  4. Täältä kans peukku asulle! Ja iiiihana tuo turkki :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Susanna! : )) se on veikeätapaus!

      Poista