9. marraskuuta 2015

SATURDAY'S OUTFIT

DSC_9772m


DSC_9789m

photos by Janni Ehari

Mango leather jacket / Cubus scarf / My grandmother's old t-shirt / D-iD jeans from JC / Vagabond bag and "Kenova" boots

Huomenta! Aloitetaan viikko lauantaina Jannin kanssa nappaamillamme kuvilla. Käytiin kuvailemassa jäätävässä syksy ilmassa Suvilahdessa. Mulla oli aivan liian vähän vaatetta päällä ja mieli oli levoton. Suurimmassa osassa kuvista mulla on joko hiukset pahasti silmillä tai huvittava virne naamalla. Viimeinen tosin kertoo, että ainakin hauskaa oli ja se on tämän koko jutun juju. Olikin rentouttavaa vain kuvata, tarkoituksena ei ollut saada upeita kuvia tai esitellä mun äärettömän makeaa asukokonaisuutta. Ihan vaan kuvata kuvaamisen ilosta, joka aina välillä kiireellä kuvatessa unohtuu. Ja teiltä on aina näytetty peukkua näiden ihan perus arkisten/tylsienkin asukuvien perään joten, olkaa hyvät tässä olisi yksi sellainen taas! : ) 

Perusarki pyörii; koulua siis tiedossa: Illalla muutama sisustusjuttu hoidettavana täällä kotona ja loppuillan aion viettää paremman puoliskoni kainalossa, ennen kuin odottaa taas viikko yksin kotona. Joten pidemmittä puheitta maanantain kimppuun. Energistä päivää! < 3

2 kommenttia:

  1. Siis vitsit noita sun hiuksia! Oon huomannu livenäkin et ne on kasvanu superpaljon, mut jotenkin näissä kuvissa varsinkin sen huomaa! Pitää vissii ostaa kans niitä tabuja :-D Kunnon leijonanharja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nimenomaan leijonanharja :'D mutta on ne kyllä kasvanut! Mun pitää myös ostaa lisäsatsi, viimestä laattaa syödään tosta satsista : )

      Poista