15. marraskuuta 2015

OLD MEDICIN BOTTLES

IMG_9920m


IMG_9908m


Ostin muutama viikko takaperin Riihimäen Femmatorilta muutamalla eurolla kolme vanhaa lääkepulloa. Tosin mulle nämä olisi yhtä hyvin voinut myydä vanhoina olut- tai maitopulloina... Täytyy myöntää etten ole niin kovin perehtynyt pulloihin, paitsi että hienoja niiden täytyy olla. Heti nämä ostaessani muodostui päähäni kuva näistä rykelmänä ja koska äiti oli tuonut ruusuja meille muutama päivä aikasemmin niin päätin kokeilla kuinka nämä toimisivat maljakkona. Mä pidän loppu tuloksesta, se on juuri meidän kodin näköinen. Täällä kun tuntuu vallitsevan aika vahvasti "hallittu kaaos" meininki sisustuksessa. On yhdessä vanhaa, uutta, minimaalista ja runsautta. Se on aikalailla miten mun omaa tyyliäkin voisin kuvailla, minimalistinen mutta silti jonkun verran kaaos kuitenkin.. Joten tällä kertaa en edes kysy teidän mielipidettä, hienot on sanoitte mitä tahansa ; )

2 kommenttia:

  1. Tosi kivat! Mä oon yrittänyt etsiä tuollaisia vanhoja pulloja läpinäkyvinä koristeeksi keittiöön :)

    VastaaPoista