23. marraskuuta 2015

MONDAY MOOD

tumblrinspo

pictures from my tumblr

Huomenta! Harmaa ja kylmä aamu, joten päätin piristää sitä selailemalla tumblria. Tumblr on mulle ehdottomasti hyvän mielen paikka, semmoinen missä katon vaan kuvia ja kuvat on täysin anonyymejä. En kiinnitä sielä huomiota lainkaan siihen, kuka on kuvan lisännyt saatika mieti miltä feedini näyttää tai kuinka monta seuraajaa mulla on. Mulla ei ole hajuaakaan näistä asioista ja se on ihanan rentouttavaa. Ja tykkään esimerkiksi näin maanantaiaamuisin hypätä hieman arkea pakoon tumblr-maailmaan. Joten inspiroivaa maanantaita tyypit! < 3

4 kommenttia:

  1. Vitsi miten kivoja kuvia oot tähän kasannu! Mulla Pinterest on samanlainen paikka, ku sulle selkeesti toi Tumblr. On mulla sinnekin vanha käyttäjä, mut eipä juurikaan tuu Tublria selattua. :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! : ) Tykkään myös pinterestistä, mutta välillä tuntuu että sieltä tulee liian "suodatetusti" kaikkea, kun taas tumblrissa vastaan voi tulla ihan mitä tahansa : D Hyvässä, etttä pahassa haha...

      Poista
  2. Uuh, kivoja kuvia, täytyypi kurkistaa sun tumblriin!

    VastaaPoista