27. lokakuuta 2015

SELFIE BLOG

Untitled


Tiiättekö, jotta tämä ihana rakas blogini ei muuttuisi selfie blogiksi (tai vielä pahempaa, palaisin pahasti ajassa taaksepäin ja nappailisin peilinkautta asukuvat) on mulla hakusessa kuvauskaveri Helsingistä. Tarkotuksena ei ole löytää ammattivalokuvaajaa, vaan joku jota kiinnostaa ottaa asukuvia ja ymmärtää hieman tätä blogimaailmaa. Hakusessa siis tyyppi jolla kamera pysyy kädessä, pääsee muutaman kerran kuukaudessa napsimaan kuvia ja jolla hymy on herkässä. Löytyykö ruudun toiselta puolelta tälläistä henkilöä, tai tiedättekö jonkun joka olisi tähän kykeneväinen? Pistäkääpä sanaa liikkeelle ja ilmottautukaa mulle sähköpostitse terhisuanto@hotmail.com

Pidän sormet ja varpaat ristissä, että joku innokas kaveri löytyisi. Pus till alla < 3

ps. Miksi te kaikki bloggaavat tyypit asutte Tampereella?! Tutkin lukijoitani, instagram tyyppejä ja kaiken mahdollisen läpi; kaikki asuu Tampereella. No okei ei ihan kaikki, mutta suuriosa poppoota kyllä. Tulkaa Helsinkiin!

7 kommenttia:

  1. Terhiii!! Mä haluun sun kans kuvaamaan ja vaikka kahvillekin :) <3 Mut hemmetti oon tosiaan Tampereella! Mut onhan meillä halpa Onnibus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi se olis siistiä! Ens kerralla kun tuut tänne niin otappa yhteyttä niin mennään kuvaamaan ja kahville : ) Se olis huippu mukavaa! Mä ilmottelen jos oon Tampereelle suuntaamassa.

      Poista
    2. Ehdottomasti! :) Tulevana lauantaina oon tulossa käymään Indiedaysin Blog Awardseissa. Ootko sinne suuntaamassa? Mutta todellakin olis kyllä hirveen kiva treffata!

      Poista
    3. Joo oon tulossa myös lauantaina, joten sillon nähdään! : )

      Poista
    4. Oujee!! Siistii :) Siellä nähdään!

      Poista
  2. Hitsiläinen, nyt harmittaa etten asu siellä pk-seudulla! Mä olisin ollut ilman muuta halukas kuvaileen. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, niin harmillista! Täytyy aina vierailuilla tehdä kuvaus treffejä! : D

      Poista