6. lokakuuta 2015

SUEDE AND BLACK

IMG_0195m


tuplamh


IMG_0214m


tuplamh2


IMG_0191m

photos by Heikki Suoraniemi 

FilippaK knit / Cubus scarf / Mango shades and suede skirt / Vagabond bag and "Dioon" shoes

Huomenta! Viimenen syyskuun asu tulisi tässä, olkaa hyvät! Taitaa samalla myös olla viimeinen paljainsäärin verusteltu asu. Eilen olin liikenteessä sukkahousuissa ja jo sillon palelin ihan äärettömän paljon, hyrr! Tänään valintana on siis housut ja mitä todennäköisemmin jotain hyvin simppeliä koulu+työ combopäivien tapaan. 

No mitä tulee tähän asuun noin muuten, niin mä todella pidän tästä. Mulla taitaa ensimmäisen kerran olla asukuvissa päällä tuo musta FilippaKn merinovillaneule. Se on mun luottovaate ehdottomasti, mutta jäänyt vaan aina asukuvien ulkopuolelle aikaisemmin. Pidän myös näistä kuvista, vaikka nämä otettiin hirveessä kiireessä about 5minuutissa ja osa oli täysin ylivalottuneita. Tulikin hieman valinnanvaikeus ja lopulta päätin pistää kaikki vaan tänne esille, haha. Joten pahoittelut samanlaisten kuvien pommituksesta! 

Nyt on kiirehdittävä, mukavaa tiistaita! < 3


4 kommenttia:

  1. oih upeita kuvia ja asu on täydellinen. himoitsen noita sun kaikkia ihania hameita.. mulle voisin lähettää muutaman :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula! : ) hihiii, oon tosiaan innostunut hameista tässä syksyllä!

      Poista
  2. Aivan ihana tuo hame! Kelpuuttaisin omaan vaatekaappiin kyllä heti :-D

    VastaaPoista