3. lokakuuta 2015

BLACK AND WHITE

IMG_0297m


IMG_0298m


IMG_0300m


IMG_0296m

 photos by Roosa Salo

 H&M coat / Levi's super skinny jeans from JC / Cubus scarf / Vagabond bag / Vans shoes

Lauantaita kaikille! Olen kotiutunut vanhempieni luokse lyhyen muutaman tunnin työpätkäni jälkeen ja otan lepiä tässä sohvalla. Nämä tämän viikon tiistaina napatut rennot asukuvat sopivat täydellisesti tämän hetken fiilikseen. Niinä päivinä kun harvemmin asuja tulee kuvattua, on mulla päällä juurikin jotain tämän kaltaista. Perusfarkut, neule ja tennarit, siinä on mun luotto combo. Nää on myös niitä asuja joita mulla näkyy päällä sillon kun olen aamulla herännyt 15minuuttia ennen lähtöä, kuten myös kyseisten kuvien otto aamuna... Tapahtuu nykyään vähän turhan usein. Täytyy skarpata ensi viikolla aamujen kanssa. 

Tänään illalla vietetään tätini 30v. synttäreitä salakapakka teemassa. Vielä on asu hieman hakusessa, mutta luotan äitini vaatekaappiin. Illalla jatkan juhlimaan ihanan ystäväni Julian synttäreitä. Super synttäriviikonloppu siis tiedossa. Nyt pitää alkaa laittautumaan, ihanaa lauantaita kaikille < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti