14. lokakuuta 2015

NIKE AIR FORCE ONE VS. ADIDAS STAN SMITH

valk  
pictures from pinterest.com

Näitä kumpaakin mallia on etsitty kissojen ja koirien kanssa sekä Helsingistä, että Vaasasta. No yllättäen, tuloksetta. Oikeastaan Stan Smithistä on löytynyt vain vihreä kantaista mallia ja sekin on ollut auttamatta loppu pienimmistä koista. Hemskatin mini jalka.. Kummassakin Helsingin, sekä Vaasan Intersportissa mulle kerrottiin, että Nike ei enää pääsääntöisesti suostu myymään street style mallejaan urheiluliikkeisiin. Joka tarkoittaa käytännössä sitä, että kyseisiä malleja on erittäin hankala löytää mistään Helsingistä, tai koko Suomesta. Varsinkin kun Nikella ei enää ole omaa liikettäkään Helsingissä. Niin kurjaa, varsinkin mun kaltaiselle nettikauppoja kammoksuvalle tyypille.

Tukholmassa kävelin yhteen ja ainoaa kenkä kauppaan. Itseasiassa ainoaan kauppaan mihin olen koko päivän aikana kävellyt sisään ja kappas himoitsemaani zebra kuosista Stan Smithiä, sekä myös matalaa Air Forcea löytyy kumpaakin omassa koossani. Jäin vielä miettimään mallien väliltä. Hirmu vaikea valita; Air Force on auttamatta mukavampi, mutta myös lähempänä jo omistamiani Air Maxeja. Kun taas Stan Smith on täysin poikkeava malli omaa kenkäkaappiani ajatellen. Mielestäni Stan Smith kuuluu niihin malleihin jotka ovat jo niin rumia, että ovat kaikessa rumuudessaan hienot : D Tiedän, että moni on erimieltä mun kanssa tässä asiassa, haha. Todelliset junttikengät, mutta juuri siksi niin hienot. Niinpä tässä nyt pohdin kahvilassa smoothie kourassa kumpi olisi kivempi. Kertokaapa oma mielipiteenne?! Kokoja on kuulemma paljon, joten kiire ei ole päättää. Vähän erilaista kuin Helsingissä jossa aikaa ei olisi ollut miettiä hetkeäkään, haha!

Nyt jatkan vielä hetken kahvila hengailua jonka jälkeen lähden takasin kiertelemään kaupunkia ja tuhlailen aikaa kunnes Hessu pääsee kotiin : ) So long!



4 kommenttia:

  1. Mä sanoisin stan smithit! Ehkä siksi ku itelläkin on niin on vähän oma lehmä ojassa :---D Air forcet on hienot myös, mutta mun mielestä niitä näkyy paljon enemmän katukuvassa ja se oli yksi syy miksi mä päädyin adduihin, sen lisäksi että ahh ne on ihanat! Mun omat on mustat, mutta valkoiset houkuttais niiiin paljon! Ostin omani zalandolta ja lasten mallina, niin hinta ei oo niin paha ja jos sulla on pieni jalka(?) niin sit sieltä ainakin löytyy niitä! Ja hyvä kun voi sit palauttaa ilmaiseksi jos koko ei oo oikee :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika moni läheiseni on kallistunut sun kanssa samaan valintaan. Pikku hiljaa olen myös itse kallistumassa Stan Smithien puoleen : ) Hetken vielä pidän pallot ilmassa, mutta tässä tällä viikolla aion päättää, haha. Niin Air Forceissa mua mietityttää myös se tietynlainen teini viba, jota kammoksun. Nettikaupat ei ole mun juttu, olen hieman vanhanaikainen : ) Kiitos kuitenkin vinkistä!

      Poista
  2. Stan Smithit!!! Molemmat kyllä, mutta just sama mitä Reettakin sanoi :) Itellä on Niket ja tulipa tästä mieleen, että ne pitäis valkasta taas JA itseasiassa Reetalta tuli alunperin inpis maalata ne :DDD Että kiitos Terhi ja Reetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna varmaan paljastuu mihin päädyin ; ) Kenkämyyjänä hieman kammoksun maalaamista, mutta jos kengät ovat jo aivan kuluneet on se toki viimeinen vaihtoehto elvyttää väriä : D Ja no paraskin puhuja tässä, pesin Air Maxini pesukoneessa, haha!

      Poista