7. lokakuuta 2015

INSPIRATION - FLARED PANTS

kenza3a

photos from Kenzas.se 

 Tällä hetkellä mulla on jonkun asteinen päähänpinttymä liittyen leveneviin housuihin. Olen aikasemmin ollut vahvasti sitä mieltä, että ne eivät ole mun juttu ja jopa ajatellut että ne on järkyttäviä. Näin se silmä tottuu, koska nyt musta tuntuu että mun on yksinkertaisesti saatava mustat levenevät housut. Kävin muutamassa liikkeessä kokeilemassa tuollaisia trikooneulos housuja ja ne näyttivät juurikin niin järkyttäviltä mun päällä mitä olin kuvitellut : D Ei muutakun kokeilemaan lisää. Nyt mua on myös alkanut kutkuttelemaan mustat levenevät farkut, vaikka se tuntuukin mun kaltaisen perusvarmaan pukeutuvan mielestä aika hurjalta ajatukselta.. Kunhan sopivat löytyy niin aion kotiuttaa sellaiset. Vinkkejä mistä voisi löytyä hyviä malleja? Hakusessa siis farkkuiset, sekä neulostrikoiset!

Varsinkin tuo Kenzan keskimmäinen asu hipoo mun silmissä täydellisyyttä. Siihen saattaa vaikuttaa myös tuo Acnen nahkatakki ja paita.. Seuraavaksi mun mieleen tulee, että miksi ihmeessä olen tsekkaillut inspiraatioksi ihmisen kuvia jolla kaikki näyttää hyvältä? She is gorgeous! Toisaalta, se ei muuta tosiasiaa, että pidän näistä asuista ihan super paljon. Inspo! 


6 kommenttia:

  1. Mäki oon miettinyt noita leveä lahkeisia housuja ja kunpa vaan jaksais mennä sovittelemaan. Epäilen kovin että 160cm sopivia löytyy :D Onnea sulle etsintään! :) Noi näyttäis sulla varmasti hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No ainakaan vielä ei ole osunut sellasia sopivia, mutta toivotaan ett löytyy! : ) Sulle sopisi varmasti myös!

      Poista
  2. Siis joo noista on mullekin tullut ihan päähänpinttymä! Farkkuihin satsaaminen tuntuu vähän turhan muotivillitykseltä, mut halvemmat trikoopökät olis just mahtavat! Mutta kuten sanoit, valitettavasti ne ei IHAN näytä samalta kuin Kenzalla hihi... Jatketaan metsästystä, kun tuut tänne! Stokiksessa ei todellakaan voi välttyä flarepökä villitykseltä tällä hetkellä! Pian nähdään :) -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes hyvä, voidaan siis yhdessä etsiä! : ) Niin samaa ajattelen noista farkuista, vaikkakin ne varmasti olisivat paljon paremman näköset päällä kuin trikoiset.. Ihanaa nähdä pian <3

      Poista
  3. Löysin itelle eilen täydelliset H&M:ltä alennusrekistä ihan sattumalta! ne on sellaset vaaleet farkkuset. :)

    mariannesendenali.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, jes mikä löytö! Mulla on hakusessa ehdottomasti mustat, mutta voin kuvitella miten hyvältä siniset näyttää : )

      Poista