29. syyskuuta 2015

THE PERFECT JACKET

Untitled #28


To find these jackets click here and here

Takki josta voisin nähdä unia, mutta realisti minä pääsee valloilleen myös unissa. Takilla on 2200€ hintaa, joka on omalle budjetilleni aivan liian suuri summa.  Jos hintaa olisi vähemmän, olisin kiikuttanut kyseisen takin kotiin jo aikoja päiviä sitten. Olen kuitenkin päätynyt unelmoimaan takista useiden tumblr ja pinterest kuvien parissa. En halua sijoittaa pienempää summaa samankaltaiseen takkiin, se ei vaan tunnu omalla kahdallani minulta. Jos olen johonkin silmäni pistänyt niin en pysty ostamaan vaastaavanlaista tuotetta, hassua mutta sellanen mä olen. Onko teistä kukaan samanlainen? 
Näinpä jatkan unelmointia kyseisestä takista ja toivon sijoittavani siihen ehkä joskus opiskelijavuosien jälkeen. Yep, keep dreaming...  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti