25. syyskuuta 2015

OUTFIT - YELLOW SKIRT

DSC_4971m


DSC_4906m


tuplakelthame


DSC_4907m


DSC_4972m

 photos by Janni Ehari / just my imagination

Mango suede jacket / Zara faux leather skirt / Vagabond bag and shoes

Huomenta! Olen tapojeni vastaisesti hieman säätellyt näitä kuvia. Ihan vain siksi, että näistä tuli mun mielestä ihan älyttömän kivoja. Nää otettiin viime sunnuntaina erittäin pikasesti, hieman hälläväliä asenteella ja tässä on tulos. Heittämällä yhdet mun lempparikuvista tältä syksyltä.  Ja tää laatu näissä, onhan tää "pikkasen" eriluokkaa kuin mitä mun vanhalla Canonilla saa.. Laadun kanssa ei kuitenkaan tarvitse tapella enää kauaa, olen nimittäin päättänyt hankkia uuden kameran tässä piakoin. En vielä ole täysin päätynyt mihinkään kameraan, mutta muutama varteenotatettava vaihtoehto on kiikarissa. : )

Mitä tulee sitten itse asuun, no se on myös heittämällä yksi lemppareistani. Olen täysin rakastunut hameisiin tällä hetkellä, joka on täysin uutta mulle. Tuo keltainen tekonahkahame on täyttä rakkautta, vaikka onkin hieman hioastavaa sorttia. Toivottavasti olette mun kanssa yhtä fiiliksissä tästä asusta ja kuvista!

Happy Friday peep's! < 3 

12 kommenttia:

  1. Tosi nätti asu! Ja toi hame on syötävän sulonen<3 Kiva väripilkku muuten mustaan asuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että pidät, kiitos! : )) joo tuo hame on niin ihana < 3

      Poista
  2. Mikä kamera sulla on?

    VastaaPoista
  3. Tosi kivat kuvat nämä!! <3 Mulla on toi sama kamera, mut mikshän mulle ei oo vieläkään tullu tunnetta, et tarvisin paremman... :-D Vaikka kaikilla bloggareilla nykyään tuntuu olevan ihan ammattilaistarvikkeet. Mitä kameraa olit miettiny? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! : ) niin se on kai mitä kameralta vaatii ja haluaa. Mulla tuo on ollut tosi kovalla käytöllä ja tarkennus todella metsässä. Tottakai on myös paljon kiinni objektiivista, enkä haluaisi enää tuohon vanhaan kameraan sijottaa uutta. : ) ja me kummatkin fiilistellään kuvaamista ihan muutenkin, joten laadukkaammalle kameralle todella tulisi käyttöä... Mm oon miettinyt samaa Nikonia mitä Janni käyttää, Canonin muutamaa eritäyskennosta mallia ja Pentaxilta yhtä mallia. En ole vielä päätynyt mihinkää, hetken vielä puntaroin : D

      Poista
  4. vau upeita kuvia ! tuo hame on aivan ihana ja sait mulle kauhean hamekuumeen :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula < 3 Haha, voi eiii! Mutta onneksi sulla on jo entuustaan paljon hameita joten on mitä käyttää : )

      Poista
  5. Mielettömän hienoja nämä kuvat! Ja niin ihana asu - mullekin on yhtäkkiä kehittynyt järjetön hamekuume! Katsotaan, jos tulevalta Helsingin reissulta tarttuisi joku mukaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Veera! : ) Toivottavasti löydät jonkun ihanan hameen!

      Poista
  6. Upee asu :) ja sun blogi on aivan ihana !
    Itsellä menossa kauhee kamerakriisi... tarkennus takkuaa ja koneella huomaa usein, että muuten hyvät kuvat on just vähän sumeita ja epätarkkoja.. Ja se harmittaa kovasti... Mutta uuteen kameraan panostaminen tarkottais jo tosi isoja rahasummia, kun kuitenkin haluais sitten omaa Canonin 600D:tä paremman mallin... Mutta nää sun kuvat on kyllä ihania !

    xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria! : ) Tosi kiva, että pidät.
      Joo tuttu tunne tuo tarkennus homma... Joo me ollaan pitkään mietitty uuteen kameraan siirtymistä, isoista summista tosiaan puhutaan. Nyt tuntuu kyllä todella ajankohtaselta vaan siirtyä parempaan kalustoon. Koen olevani muuten kehittynyt hommassa siihen pisteeseen että uusi kamera on ehdoton : )

      Poista