23. syyskuuta 2015

OUTFIT - RED SKIRT WITH GREY KNIT

IMG_9457m


IMG_9465m

 photos by Miika Waskinen

Samsoe&Samsoe knit / Cubus scarf / Zara skirt / Vagabond bag and shoes

 Huomenta! Kerettiin eilen, juuri ja juuri ennen pimeää, nappaamaan nämä kuvat. Laatu pääsi valitettavasti kärsimään, mutta siitä huolimatta päätin jakaa kuvat teille. : ) Asu oli mielestäni sen verran kiva, että se ansaitsi päästä blogiin ja teille näytille. Olen täysin hullaantunut tuohon punaiseen mokkahameeseen, love it < 3 Mitä pidätte? 

8 kommenttia:

  1. Ihana asu ja toi hame!! Tajusin että mun täytyy saada samanlainen mun elämään :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Reetta! : ) Mullakin synty pakkomielle tohon hameeseen. Se aina ponnahteli mulle kuvissa sielä täällä ja lopulta mun oli pakko hakea se kotiin : DD

      Poista
  2. Oon aika rakastunu tohon hameeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ymmärrän! Se oli nopea rakastuminen myös täällä suunnalla < 3

      Poista
  3. Oi toi hame, koitin metsästää sitä Zarasta kun bongasin sen joskus nettikaupasta.. Mutta niitä ei ollu :( Näyttää kyllä upeelta. ah.

    xx Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ihana! Kysyitkö myyjältä? Kun kävin kattomassa niin ei ollut liikkeessä, mutta toivat mulle varastosta tämän : )

      Poista