15. syyskuuta 2015

HALLON SNACK

IMG_0982m


IMG_0988m

Täydellinen tiistai combo; kreikkalaistajogurttia sitruunalla höystettynä, tuoreita marjoja + uudet lasit. Löysin läheisestä sisustusliikkeestämme kaikki tuotteet ota 3 maksa 2 meiningillä ja niinpä nappasin 6kpl kyseisiä laseja kotiin. Kivaa vaihtelua meidän muuten niin hyvin simppeliin astiavalikoimaan tälläiset hieman koristeellisemmat lasit : ) Olin myös katsellut useammpaan kertaan eri liikkeissä näitä kyseisiä laseja, mutta aina jostain syystä jättänyt ne kuitenkin ostamatta. Tällä kertaa tuntui, että en vain enää voinut jättää niitä ostamatta kun tälläinen tarjous pongahti nenän eteen. Onneksi ostin, oon ollut super fiiliksissä näistä heti siitä lähtien kun kotiin pääsin, haha!

6 kommenttia:

  1. Oi alkoi heti tekemään mieli marjoja ♥ Mulla on samaiset lasit, ja oon kyllä niin ihastunut! Pelkästään vettäkin on pakko juoda noista :D Mua himottaisi ostaa vielä pari kappaletta vastaavanlaisia mutta korkeampia laseja!

    www.werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoreita marjoja tulisi hamstrata vielä kun on saatavilla, niin ihania : ) Haha, tunnustan että vedenkin juonti on siisitmpää näistä : D Ne pitkät ovat kieltämättä myös äärettömän coolit!

      Poista
  2. oii nam, näyttää herkulliselta! ja ihanat lasit, tosta kuviosta tulee mieleen perinteiset kristallilasit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. : )) Niin tulee, jotenkin astetta fiinimpi fiilis näissä!

      Poista