6. elokuuta 2015

OUTFIT - JEANS SHORTS WITH ALL BLACK

IMG_8880m




IMG_8790m



tuplam


  IMG_8868m


  IMG_8859m

photos by Heikki Suoraniemi

H&M coat / Mango shades / My Grandmother's old t-shirt / Vintage James shorts / Ralph Lauren bag

Huomenta! Miten menee näin torstai aamuna? Mä olen heräilemässä tässä ja alkuperäsissä suunnitelmissa oli käydä pienellä aamulenkillä mutta tota keliä kattoessani (ja yöllä ukkosta plus kaatosadetta kuullessani) päätin skipata koko homman. Heräilen rauhassa ja sen jälkeen suuntaan aamuvuoroon. Aamupalaksi aion nauttia mustikka smoothieta ja mustikkapiirakkaa, joka väännettiin hetken mielijohteesta myöhään eilen illala. Kyseessä on sovellus, ala mestarikokit Hessu ja Terhi, jossa loput vehnäjauhot korvattiin sämpyläjauhoilla vehnäjauhojen loppuessa kesken... Hieman siis kokkareisempaa mustikkapiirakkaa tällä kertaa, hah. Buenoa on silti! 

Tiistain asua olisi siis nämä kuvat. Olen taas syksyn lähestyessä saanut itseni kiinni ihailemasta erittäin minimalistisia ja pelkistettyjä asuja. Less is more ja ainut mitä sen lisäksi voin todeta on, että mun mielestä tälläset simppelit ja yksinkertaiset asut on vaan parhaita. Nää on myös erittäin mua, ilman mitään liian hienoa taikka liikoja kikkailuja. Mitä olette mieltä? Toimiiko teihin minimalistiset asut?

Nyt on mentävä, ettei tule kiire. Ihanaa torstaita <3

8 kommenttia:

  1. Erittäin kiva asukokonaisuus on kyllä. :) Mä aina ihailen sun kenkiä! Mä ostan niitä itse vain pakosta, koska en vaan löydä ikinä omaa silmää miellyttäviä kenkiä. Tai no, jos löydän, on ne ostettava samantien! :D Näin tapahtuu ehkä kerran kahdessa vuodessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Milla! Haha tuohon en kyllä osaa samaistua, mulla taas putkahtelee silmiä miellyttäviä kenkämalleja vähän liiankin tiuhaan : D Kengät on ehdottomasti suurin paheeni...

      Poista
  2. Vau kuinka upea asu! Sun tyyli on kyllä ihan pettämätön :) Ja tuo takki oi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui miten kauniisti sanottu, kiitos! <3 niin mukavaa että jaksat kommentoida!

      Poista
  3. What! Mun eilinen kommentti ei ole tullut perille... Mut ihana asu tosiaan ja noi lasit sopii sulle superhyvin! <3

    VastaaPoista