11. elokuuta 2015

BIRKENSTOCK

birkt


birkent2

 Birkenstock inspiration from Pinterest

Eilisellä Tallinnan reissulle otin mukaani suhteellisen uudet nahkasandaalit (joita luulin ajaneeni tarpeeksi sisään), jotka hiersivät jalkapöytäni pahasti rakoille... Rakot on sellanen kierre josta mun on erittäin vaikea päästä eroon jos siihen joudun. Valitsin sandaalit mukaan koska kantapääni olivat rakoilla ja halusin niiden saavan lepuutusta. No ajatus hyvä, lopputuloksena vielä lisää rakkoja. : D Olen ollut suhtellisen huvittunut kun kuulen ihmisten sanovan "tunnen että näistä tulisi rakkuloita mulle, niin en voi ostaa näitä kenkiä", koska en ole koskaan omistanut Tomsien lisäksi yhtäkään kenkäparia joka ei olisi alussa hiertänyt jalkojani rakoille. Se on se ensimmäinen/ensimmäiset kerrat kun hiertää ja sitten se toki loppuu. Miltä tuntuu alussa kengät jotka eivät tule hiertämään? En nimittäin ikimaailmassa ostaisi kenkiä jos ne tuntuisi epämukavilta/puristaisivat/painaisivat jo sovittaessa, niin miltä se sitten tuntuu?

No eilen Tallinan reissullamme mun oli pakko saada uudet kengät, koska kävely tuotti niin suurta tuskaa. Koitettiin löytää mustat Tomsit kuitenkaan onnistumatta. Satuttiin kävelemään erään terveyskaupan ohi, jossa oli laajavalikoima Birkenstockin sandaaleita. Olen aina ajatellut, että kyseiset sandaalit eivät täysin ole mun juttu ja en rehellisesti sanottuna ole uskonut niiden olevan niin mukavia mitä hehkutetaan. No päätin kuitenkin käydä katsomassa ja sovittamassa, koska mieleeni oli piirtynyt eräs asukuva ruskeiden Birkenstockien kera. No näin jälkeenpäin voin vain todeta, että miksi ihmeessä en ole sovittanut?! Niin super mukavat ja pehmeät. Ei hierrä uutta ihoa, eikä vanhoja rakkoja. Ne lähti mun mukaani tummanruskeina ja kävelin loppu päivän ilosena uusissa terveyssandaaleissani. 

Aion myös kulkea noissa sandaaleissa tulevan viikon ja antaa jalkojeni levätä kaikilta hiertymiltä. Niinpä hain vähän inspiraatiota Pinterestistä siitä miten Birkenstockeja voisi yhditellä. Katotaan mitä keksin, koitan saada ainakin muutamat kuvat ikuistettua tällä viikolla! : )  

6 kommenttia:

  1. perfect inspiration pictures!!
    Love Imke

    VastaaPoista
  2. Tuo tummanruskea on kyllä tosi makea, niitä ei ookaan (ainakaan mulla) tullut vielä vastaan! Birkenstockit ois kyllä mielettömän kivat popot muutenkin!

    www.werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykästyin myös jotenkin tuohon tummanruskeaan, vaikka yleensä vannonkin mustan nimeen. Joo olen kyllä tykännyt, äärettömän mukavat!

      Poista
  3. Noi on loistavat kengät työhön ja arkeen! Voin kuvitella sun stailaavan tosi kivoja asuja noiden ympärille :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toimii kyllä varmasti ja saavat jalat muuten lepuuttelua : D iiks, toivotaan!

      Poista