2. heinäkuuta 2015

WHITE SNEAKERS

IMG_5205m

my dear old Nike AirMax sneakers <3

Mitä tulee kenkiin on ehdottomasti valkoiset (ja mustat) aina lemppareitani. Valkoisia AirMaxit ovat olleet vuoden päivät todella kovalla käytöllä. Heitinkin ammattilaisen ottein kokonahkaiset rakkaat lenkkarini pyykkikoneeseen, koska ne eivät vaan enää lähteneet puhtaaksi sallittavin konstein... Hups! Kuivumisessa kesti sellaset kolmepäivää ja no vähän koppuraksihan se nahka meni, mutta puhdasta tuli! Rasvasin ja heitin kosteussuojasuihkeen päälle, josko ne vielä hetken aikaa olisivat siedettävän näköiset käytössä : ) En siis todellakaan voi suositella nahkakenkien pesua pesukoneessa, joten älkää ottako mallia tästä esimerkistä!

AirMaxit tosiaan puhdistuksesta huolimatta alkavat olemaan hieman kulahtaneet ja olenkin ollut aikeissa hankkia syksyllä nahkaiset Vansit uusiksi valkoisiksi "ykköskengiksi". Nyt kuitenkin jostakin syystä mua on alkanut hirveesti kutkuttelemaan Niken Air Forcet matalassa mallissa. Aluksi en voinut sietää koko mallia ja ihmettelin koko hypetystä kyseisen mallin ympärillä, näin jälkijunassa (taas) huomaan kuolailevani kyseisiä kenkiä omaan kaappini... Mielipiteitä, perus turvallinen slip on Vans nahkaisena vai matalat Niken Air Forcet?

3 kommenttia:

  1. Mä en kans aluks voinu sietää Niken Air Force Onejä mutta jo jonku aikaa oon salaa kuolannu niitä. :D Eikä niitä oikee tunnu mistään löytyvän tai ainakaan omaa kokoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hassua miten silmä vaan tottuukin asioihin. : D joo koot taitaa olla aika kiven alla noissa : /

      Poista
  2. Hihii eh sun pitää tyyppaa mun matalia Air Forceja, ehkä vähän isot sulle mut mä oon niihin ehkä vähän kyllästynyt ni saat lainaan ;) <3 -Senja

    VastaaPoista