17. kesäkuuta 2015

NEW SUMMER SANDALS

IMG_0253m


  IMG_0256m

Irene sandals from Vagabond

Ja no kuinka on käynyt mun ostolakon kanssa? No tällä hetkellä on tullut kolme takapakkia. Joista paras takapakki on nämä valkoiset paksupohjaiset sandaalit Vagabondilta. Muita on kirppikseltä, jo teille esittelemäni, vaaleanpunainen villkangastakki ja Zarasta beige shortsit + toppi setti (tulee asukuviin heti kun säät sallivat!). Ei siis kovin isoissa summissa liikuta rahallisesti, mutta toki ilman näitäkin kai olisi pärjännyt. Tosiasia on, että yhdenkään ostoksen kohdalla mua ei kaduta, joka on tärkeintä. Olen myös ahkerasti pistänyt vanhoja vaatteita ja kenkiä kiertoon lähikaikoina joten voin olla tyytyväinen etten omista uusista vaatteista pursuavaa vaatekaappia tällä hetkellä. : ) Voisinkin paljastaa yhden asian tässä nyt ja heti, omistan tällä hetkellä 55paria kenkiä. En tiedä onko se paljon, normaalia vai vähän, mutta sen verran multa löytyy. Tästä syystä tehtiin poikaystävän kanssa (joka omistaa kenkähyllyltämme yhden hyllyn 9 kenkäparilla) diili, että jos ostan uudet kengät on mun myytävä kolme paria pois. Niinpä myin kolme paria ja kotiutin yhden, ihan hyvä diili ; ) On tosin myönnettävä, että tällä hetkellä tuossa 55parissa olisi vielä kenkiä jotka voisin hyvin myydä.. Kiinnostaisko kenkä kirppis kenties? Mulla on tosin aika minijalka, koot on 36/37...

Nyt ajattelin lähteä lenkille jonka jälkeen suihkun ja laittautumisen kautta matkaan Jannin kanssa kuvailemaan. Asukuva saldo on ollut niin järjettömän huonoa viime aikoina, jonka takia oon erityisen ilonen että tänään päästään kuvailemaan! Ihanaa keskiviikkoa tyypit <3

2 kommenttia:

  1. Kenkäkirppis kiinnostelee hyvinkin, mun töppösiin kun menis juuri tuon koon popot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, pistetään siis tulemaan : )

      Poista