7. huhtikuuta 2015

PERFECT BROWN SHOES

IMG_5156m

leather shoes from Spain

Harvemmin isken silmäni ruskeisiin kenkiin. Useimmiten valitsen mustat, valkoiset tai paljonkin värikkäämmät/räikeämmät kengät. Näitä herrain kenkiä, joissa ruskea pintanahka ja vihreä mokkanahka  yhdistyvät täydellisesti, en vain voinut vastustaa Espanjan reissullamme. Pakkohan ne oli saada, varsinkin kun hintaa jäi alle 50€.. Kaikista helpoin näitä ei ole yhdistää vaatekaappini sisällön kanssa, mutta uskon näille silti tulevan käyttöä. Ainakin vihreän mokkanahkatakkini kanssa olen näitä jo hieman kaavaillut. Minkä kanssa te nämä yhditäisitte, hjälp mig!

Shoppailusta puheenollen, olen päättänyt olla ainakin syksyyn asti vaate/kenkien "ostolakossa", riippuen siltä miltä silloin tuntuu. (Okei ulkomaan reissuilla olen päättänyt lipsua tästä hieman, jos kohdalle osuu jotain sellaista mitä olen jo pidempään kaavaillut) Olen kyllästynyt ostokäyttäytymiseeni, sekä siihen että vaatekaapistani ei mukamas aamuisin löydy mitään päälle pantavaa. Kaipaan vaatevalintoihini lisää mielikuvitusta, en uusia vaatteita. Olen myös kyllästynyt "pikamuotiin" vaatekaapissani ja haluankin kehittää omaa tyyliäni vieläkin kestävämpään suuntaan. Olen jo kehittynyt hurjasti tässä, enkä nykyään koe ostavani hutiostoksia lähestulkoon koskaan. Haluan tehdä vieläkin pitkäaikaisempia vaatevalintoja jatkossa, sekä entistä parempi laatuisia ja harkitumpia ostoksia. Haluan kehittyä, se on ehkä päälimmäinen syy tälle lakolle. Ajatus less is more on varmasti osuvin kuvaamaan sitä miksi haluaisin ajatusmaailmani kehittyvän tämän "lakon" aikana. Kuullostaako täysin hölinältä teidän korviinne vai käsitättekö mitä haen takaa tällä? Mitä mieltä olette tälläisestä ja kokeeko kukaan samoja fiiliksiä? Olisi mukavaa kuulla mielipiteitänne! : )

2 kommenttia:

  1. Ihanat söpöt kengät! Näyttää ihan sulta :) en malta odottaa asukuvia noiden kanssa! Ostolakkoa olis kyllä hyvä kokeilla, vaatteita tulee helposti ostettua liikaa! :o Mä en oo vielä ainakaan aloittanut, mut oon yrittänyt enemmän alkaa kaivella kirppareita ja tuunailla vanhoja vaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos : ) Niin munkin mielestä näyttää, pidetään peukut että myös lopulta tuntuvat siltä. Tuokin on varmasti huomattavasti parempi valinta kuin ostaa täysin uutta vaatetta, kaikki kierrätetty on aina plussaa : )

      Poista