22. maaliskuuta 2015

SUNDAY OUTFIT

IMG_4658m

IMG_4650m

IMG_4673m

IMG_4679m

photos; Heikki Suoraniemi

jacket - Zara // hat - Cubus // scarf - Cubus // shirt - Mango // Ellen shoes and bag from Vagabond

Sunnuntait kaikille! Ihanaa päästä postailemaan taas normaalisti ja saada asukuvia peliin. Kyseinen asu oli mulla tänään päällä kun ensin käytiin 10v. synttärit ja siitä jatkettiin 60v. synttäreille : ) Napa täynne herkkuruokaa, joten enää illalla ei ole kyllä ollut nälkä, haha. Ai, että on ollut pirun kylmä taas muutaman päivän. Olen ollut ihan liian vähissä vaatteissa myös liikenteessä viime päivinä, taisi Espanjasta jotenkin jäädä päälle paljaat nilkat ja ohuemmat takit.. Paluu villakangastakkien maailmaan tapahtui siis tänään. Huomenna viimeinen koulupäivä, ennen tiistaina alkavaa harjoittelua, sekä viikon ainut työpäivä. On mukavaa, että viikon raskain päivä on alkuviikosta, niin loppuviikko tuntuu huomattavasti helpommalta. Toivottavasti olette nauttineet sunnuntaista ja ihanaa alkavaa viikkoa <3

6 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia!! upea asu, yksinkertainen ja klassinen!! sinulla on kyllä jalo taito tuohon pukeutumiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon, ihanaa kun Heikki on takasin kotona ottamassa mulle kuvia : D apua mitä ylistyksiä, mä punastun. Kiitos kiitos ja kiitos <3

      Poista
  2. Vauu miten upea asu :00<3 klassinen ja kaunis!! Nousi kyllä ihan kärkipäähän sun asuista mitä oon nähnyt! Kuvat on muutenkin jotenkin tosi valoisia <3 harmaa on ehdottomasti sun väri ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Tää asu on hyvin mua, en siis todellakaan ole asukiklailija vaan valitsen lähes aina simppeleitä ja klassisia asuja. Ja valo kyllä tekee kummia kuville, ihanaa että sitä riittää taas : ) juu harmaa on sellanen luottoväri mulle, haha : D taitaa olla aika monelle muullekkin..

      Poista