28. helmikuuta 2015

INSPIRATION; WHITE JEANS

tupla

tupla2
photos from pinterest

Menin tällä viikolla lisäämään housuvalikoimaani valkoiset boyfriend farkut. Olen ollut suhteellisen kriittinen valkoisten farkkujen suhteen. Ne saa niin helposti puettua rumasti, kun taas oikein puettuna ne ovat ihanan freesit. Valkoisia farkkuja metsästäessäni oli kriteereinä, että farkkujen tulee olla boyfriend mallia, mutta kuitenkin suhteellisen kapealla lahkeella. Kerrankin kriteerien täyttyminen tapahtui helposti ja nopeasti! Farkkuni ovat Monkista ja tulevat olemaan mulla jalassa viimeistään Espanjassa ensimmäisen kerran. Joten asukuvia on tulossa! : ) Hain ylläolevista kuvista pientä inpiraatiota kuinka valkoiset farkut voisi yhdistellä. Mitä olette mieltä valkoisista farkuista? Peukut ylös vaiko alas?

Mukavaa lauantai iltaa ihanat : )

6 kommenttia:

  1. Peukut ylös! Valkoiset farkut on mun mielestä ihan huiput :) Varsinki noi revitys oohh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että peukut nousee näille, mä en ole vielä täysin päättänyt mieltäni : D haha!

      Poista
  2. Peukku ylös, tykkään! Oikein yhdistettynä ne voi olla tosi upeet ja onhan ne raikkaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, katsotaan kuinka käy mun yhdistelyjen kanssa.. Jaiks! : D

      Poista
  3. oh todella inspiroivia kuvia !! minun kaapissani asustaa yhdet tiukat valkoiset farkut jotka hankin viime kesänä, niihin tekis mieli tehdä pienet polvihalkiot.. valkoinen väri pelottaa meikäläistä, koska tiedän että sotken ne! mutta oon iha hölmö ku säästelen niitä housuja tuola kaapin pohjalla, nyt näiden kuvien inspiroivana aijon rohkaistua kokeileen asua niiden housujen ympärille<3 ps jään innolla odotteleen asukuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, munkin mielestä super inspiroivia : ) joo ja kyllä mäkin vähän pelkään tuota väriä, sen verran sottanen tyyppi olen. Olen kuitenkin täysin samaa mieltä sun kanssa, turhaa niitä sielä kaapin pohjalla lojutat. Jalkaan vaan : )

      Poista