25. tammikuuta 2015

WOOL PANTS

IMG_2850m

IMG_2902m

tuplaharmaa

IMG_2889m

IMG_2870m

wool jacket from Zara (old) // scarf from Cubus // bag from Karen Millen // Marja ankle boots from Vagabond // My own designed wool mix pants


Tänään mulla oli kirjaimellisesti villapöksyt jalassa, olin nimittäin ensimmäistä kertaa liikenteessä itse suunnittelemieni ja ompelemieni housujen kanssa. (Hieman pelotti, että kestääkö. Kesti, woppaa!) Housut ovat siis villasekoitetta ja todella mukavat päällä.  Odotan että pääsen keväämmällä yhdistämään housut herrainkenkien ja loaffereiden kanssa. Tällä kertaa mentiin alennuksesta löytämieni Vagabond nilkkurien kera. Olin kuolaillut kyseisiä pitempivartista bootsin omaisia Marja nilkkureita jo pidemmän aikaa ja nyt ne löytyivät alesta. Pakkohan ne oli myös saada. Olen siis hamstrannut alennusmyynneistä kolmeparia kenkiä. (Opsansaa..) Onneksi olen jo yhden vanhan parin laittanut eteenpäin, kaksi paria vielä tulisi karsia jottei mennä kenkähyllyiltä valloittamana lattiaa.. 

Nyt nukkumaan, yöt <3

4 kommenttia: