26. tammikuuta 2015

VANCOUVER

IMG_2957m

IMG_2952m

tuplalippis

IMG_2958m

phtoos; Heikki Suoraniemi

wool jacket from COS // Adidas vintage sweater // scarf from Cubus // My grandmother's blue vintage handbag // cap and socks from Goodsville second hand // Levi's jeans from JC // Nike Air Max

Sunnuntain kledjut esittelyssä. Pidin asusta, se on samalla rento mutta siisti. Vaikka air maxit ja lippis vähän sotivatkin lumen kanssa, enkä yleensä pidä asuista jotka eivät ole säähän sopivia.. Yritin kuitenkin perustella valintaani sillä, että olin liikenteessä autolla ja salin jälkeen olin heittämässä kollareita jalkaan joiden kanssa en viitsi nilkkureita pukea. En tosin tiedä miksi valitsin uusimmat eli kireimmät farkkuni kun olin menossa löhöilemään ja herkuttelemaan kavereiden kanssa? Joskus ei vaan ihan leikkaa.. Onneksi olin illalla menossa sinne salille niin mukana oli myös mukavat trikoot. 

Mitä mieltä te olette sään mukaan pukeutumisesta? Mulle se on tärkeä ja inspiroiva elementti. On ihanaa nähdä jonkun pystyvän pukeutumaan säällä kuin säällä asianmukaisiin kledjuihin ja silti olevan tyylikäs ja säilyttämään tyylinsä. Sellaiset tyypit ovat inspiroivia. Mikä taas ei houkuttele on se, että kuljetaan kesäkengissä (niinku meitsi juuri teki..), ilman huivia, pelkkä t-paita takin alla tai nahkatakki päällä. Ei vaan kolahda muhun. Tai ehkä olen vain kateellinen niille jotka siihen pystyy? Itse olen niin kova palelemaan + että, olen henkeen ja vereen käytännön ihminen. Mielestäni ihmisten tyylitaitoa testataankin talvella, koska keväällä/kesällä on niin paljon "helpompaa" olla tyylikäs. Talvella joutuu olemaan paljon luovempi ja miettimään tarkempaan sääolosuhteet. Valehtelisin jos väittäisin, etten itse kuitenkin odottaisi kevät kelejä jolloin on huomattavasti helpompi olla luova pukeutumisen suhteen. Jollain tapaa kuintekin nautin talven haastavuudesta ja siitä että olen kehittänyt omaa tyyliäni roimasti eteenpäin tänä talvena. 
Pieni ajatustenmylly tähän päivään, toivottavasti sekaisesta ajatuksenjuoksustani saa napattua sen ajatuksen jota hain takaa. : )


14 kommenttia:

  1. Toi on kyllä niin totta! Itekki oon nyt aikalailla mennyt enemmän mukavuus kuin tyyli edellä, joka on aika välttämätöntä -20*C pakkasella. Silti tuolla näkee niitä, jotka nilkat paljaina ja revityillä farkuilla on liikkeellä. Tuntuu ihan hullulta, ku ite palelee uggeissa ja toppatakissa.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja sielä pohjosessa joutuu vieläpä tarkempaan miettimään hommaa kun on entistä kylmempi.. Hyrr! Joo ja vaikka haluankin jollain tapaa kulkea muodissa (voiko noin edes sanoa?) en kuitenkaan halua olla sen armoilla. En halua että tyylini vie minua enkä minä sitä..

      Poista
  2. What a wonderful coat!

    www.julialundin.com

    VastaaPoista
  3. asu on tosiaanki rento mut niin COOL!! tykkään, toi sun tyyli on aivan upea<3 talvi tuo kyllä tyylikkääseen pukeutumiseen lisää haastetta, mut haasteet on hyvästä! sie oot ainaki koko talven pukeutunu iha täydellisesti, sulla on silmää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista kommentistasi <3 kyllä, tämä talvi on ainakin ollut haastava mutta on silti tuntunut että olen saanut vaihtelevuutta mukaan : ) sä olet onnistunut erinomaisesti myös!

      Poista
  4. Ihana ihana ihana asu!! Toi takki ja huivi yhdessä <3 Oon ihan samaa mieltä että talvella tyyli testataan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! : )) kyllä, mukavaa kyllä nähdä kehitystä itessään!

      Poista
  5. siis vauuum vähänkö cool asu!! Tuo lippis tuo semmosen tietynlaisen tunnelman näihin kuviin <3 tykkään mielettömästi!!

    VastaaPoista
  6. Vaude mikä asu ja muutenkin mahtavia kuvia! Tyylis vaikuttaa tosi upeelta! Pakko kyllä jäädä seurailemaan, sen verran laadukas blogi sulla! Innolla ootan uusia postauksia ja inspiroivia talviasuja!! :))

    http://outtamyheart-sara.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! : )) toivottavasti pystyn vastaamaan noihin odotuksiin, jaiks! : )

      Poista
  7. Voi sulla on aivan ihana tyyli!!! Ja blogikin tosi huippu :)

    VastaaPoista