8. tammikuuta 2015

KARTELL LOUIS GHOST

IMG_2366m

Kerroinkin jokin postaus aikasemmin, että muutama joululahjoistani ansaitsee oman postauksensa..  Oltiin ostettu työpöytä muutama viikko ennen joulua, joka kaipaili jonkun sortin tuolia kaveriksi. Olin sitten mennyt unelmoimaan ääneen Kartellin Louis Ghost tuolista pöydän kaverina. Niinpä aattona Heikin paketista avautu tämä kyseinen toivomani tuoli.. Olin aika innoissani ja super kiitollinen. (Kiitos, kiitos ja kiitos <3) Mitä sielä pidetään meidän uudesta työtuolista? Mun kanta tuli varmasti selväksi..<3

4 kommenttia:

  1. vauuu upea. kyllä tuossa kelpaa istuskella !!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kyllä kelvannut! Oon ihan ihastunut koko tuoliin, haha! : D

      Poista
  2. Tuo on niin kaunis tuoli. Oon itekki kattonu tuota mut en oo raskinu ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin : ) Kyllähän tuo aika hintava on, mutta luulen että hintansa väärtti : ))

      Poista