7. tammikuuta 2015

HYLJE

hylje3

photo; Heikki Suoraniemi

Kattokaa minkä kaverin Heikki löysi Helsingistä paistattelemasta päivää. Onneksi kamera oli kerrankin mukana ja jokin järkevä linssi myös.. Harmittaa, että missasin ite tämän kaverin näkemisen. Mun blogia voisi alkaa kutsumaan jonkin sortin luonto/eräblogiksi kun viimesten viikkojen aikana täällä on näkynyt; revontulia, heppoja, soreleita ja nyt hylje : D Aion kuitenkin jatkossakin pysytellä mahdollisuuksien mukaan muodin ihmeellisessä maailmassa. Kiva vaan välillä jakaa vähän muutakin : ) 

Hyvää yötä <3

6 kommenttia:

  1. eikää ihana hylje sielä köllöttelee! tosi kaunis kuva! haha ihana, haluisin itsekkin napsia söpöjä kuvia eläimistä. Itse törmäsin eilen vanhempien pihalla päästäiseen ja oisin jo siitä halunnu kuvia ottaa tai napata vaikka syliin :D jäin sitä sinne toljottaan vaik kui kauaks aikaa... oon melkonen eläinhömppä ja luontoasiat kiinostaa kauheasti! terveisin luontodokumentteja rakastava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Heikki onnistunut nappaamaan hienon kuvan kyllä!! : ) mä olen myös aikamoinen eläinhömppä mutta meillä ton muun luontofiilistelyn hoitaa enemmilti toi mun parempi puoliskoni, haha.

      Poista
  2. Lovely blog :) xo

    http://shannenandco.blogspot.ie/

    VastaaPoista
  3. Ooooh, aikamoista! :O Siistiä, että noita voi bongata täältä pääkaupunkiseudultakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö! Harmittaa etten itse päässyt näkemään.

      Poista