2. lokakuuta 2014

Peanut butter smoothie

IMG_9518

IMG_9519

Ysin aamuina mulla on tapana joko tehdä Eloveena pikapuuro tai jokin smoothie. Ilman aamupalaa aamut ovat aina nihkeitä eikä niistä meinaa tulla mitään, niinpä aamupala on mulle tärkeä päivän käyntiin potkaisija. Tällä hetkellä mun lemppari smoothieseen kuuluu 1 banaani, 1 omena, 1 maitorahka purkki, luraus mantelimaitoa ja ruokalusikallinen maapähkinävoita. Toimii mulla, oletteko kokeilleet jotain samankaltaista?

Huomenta! Miten on torstain laita? Mulla meni eilinen rentoutuessa kotikotona saunomalla ja syöden hyvin joten torstai voi alkaa mainiosti. Viikonloppunakin häämöttelee vain yksi työpäivä joten tämä viikko on varsin rento, sehän sopii näin välillä : ) 

4 kommenttia:

  1. ei vitsi kuulostaa tosi hyvältä!! <3

    VastaaPoista
  2. Hmm looks really good! Really like your blog! Going to follow you on Bloglovin.
    Love from the Netherlands :)

    Felicia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Its really good, you should try it! : ) thank you, so nice to hear < 3

      Poista