1. lokakuuta 2014

I love timeless pieces

IMG_9523

IMG_9524

Bag nor 14 - Vagabond

Ostin muutama viikko sitten Vagabondilta mustan nahkaisen satulalaukun. Olen etsinyt mustaa keskikokoista laukkua ja monien etsintöjen jälkeen saapunut kotiin tyhjin käsin. Eräänä koulupäivänä  käytin vaalean ruskeaa tädiltä perittyä satulalaukkuani ja totesin sen olevan juuri passeli koulukäytössä. Sopivan kokoinen niin, että siihen mahtuu mukaan kalenteri, aurinkolasit, eväs omppu ja bussiliput yms pakolliset härpäkkeet. En tiedä miksi en ollut aikaisemmin tullut ajatelleeksi kyseistä laukkua, mutta nyt muutaman viikon käytön jälkeen olen enemmän kuin tyytyväinen, että valitsin juuri tämän laukun. Se on juuri passeli, hyvän näköinen ja ajaton. Olen myös ihastunut sen mokkaiseen sisälmykseen. Mulla on muutenkin meneillään jonkunmoinen obsessio mokkaan.. Klunks. Sain muuten heti eilen kerättyä matkalaukullisen vaatteita kirpputorille, nyt ei enää pitäisi kuin buukata kirppispöytä jostain. Ehdotuksia missä täällä Helsingissä menisi kaupaksi?

Eilen illalla käveltiin kauppaan ja hakemaan mun COSin paketti. Instagramiani (@terhisuanto) seurailevat tietävätkin jo että pidän takista NÄÄÄIN paljon. Tulette näkemään sen varmasti myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti