7. elokuuta 2014

Outfit; the hat

IMG_7481m

Desktop218

kuvat; Heikki Suoraniemi

jumpsuit - H&M / laukku - Zara / hattu - Cubus / loafferit - Vagabond

Heissan! Miten menee? Mulla menee hyvin, koulu on startattu ja tuntuu kivalta alottaa jotain uutta elämässä. Olen myös ollut aikaansaava tänään ja olen koulun lisäksi imuroinut, käynyt ratsastamassa ja viettänyt pientä spa-hetkeä ihan yksikseni kotona. Luxusta : ) 

Tulin näyttämään teille asua ensimmäiseltä koulupäivältäni. Mietin aika pitkään julkasenko näitä kuvia ollenkaan. En ole lainkaan tyytyväinen näihin kuviin ja jotenkin tämä kiva asu näyttää vaan typerältä näissä kuvissa. Tiedätte varmasti sen fiiliksen kun joku asu toimii todellisuudessa paremmin kuin mitä se kuvissa näyttää, tämä asu on juurikin sellainen. Otettiin kuvia todella paljon ja monessa eripaikkaa, mutta aina sama juttu = typerä, typerä typerä. (Kiitos Heikille kärsivällisyydestä kun mun kärsivällisyys jo loppu..) Mä päätin lopulta luovuttaa ja antaa mennä niillä mitä oli kertynyt. Toki ensin koulussa kuustuntia viettäneenä ja sen jälkeen vielä töissä ysiin asti olleena ei myöskään olemus ole se freessein, haha. Kertokaa nyt kuitenkin mitä mieltä sielä ollaan asusta, voisko toimia? : )

4 kommenttia:

  1. Mä ainakin rakastuin tohon sun hattuun! Mullekkin tommonen <3

    VastaaPoista
  2. Jeps , nyt muistan , että mullakin oli tuommoinen hattu , mutta se oli saman vihree kun toi sun laukku , se oli sillon mun lukio aikaan, mikro shortsit , maxi villaliivi , isot lasit ja iso hattu heh, heh .äippä

    VastaaPoista