22. heinäkuuta 2014

Zebra

IMG_6872m

Desktop210

IMG_6894m

IMG_6876m

IMG_6892m

kuvat; Heikki Suoraniemi

kimono - River Island / shortsit ja aurinkolasit - Second hand / toppi - JC / sandaalit - Vagabond

Tiistai iltaa toverit! Yksi väsymyksestä silmät ristissä töihin palannut miniaktiviteettilomailija ilmottautuu palanneeksi kera tämän päivän asukuvien. Väsymys on tällä hetkellä aivan omaa luokkaansa ja tuntuu että tarvis lomaa palautuakseen lomasta, kirjaimellisesti pääsin lepäilemään takas töihin. Tosin vaikka väsyttää en vaihtaisi mitään pois minilomastamme joka oli mitä mahtavin vaikkei kulkenutkaan alustaviensuunnitelmien mukaisesti. Suppailtiin, melottiin, oltiin yötä teltalla saaressa, otettiin laiva Tallinnaan ja oltiin true turisteja muutaman vuorokauden, siitä lisää myöhemmin! 
Ja kuten kuvista saattaa päätellä niin myös shoppailin Tallinnassa. Suurin osa ostoksistani tuli raahttua mukaan River Islandilta, ja tarviiko mun sanoa muuta kuin; im in love <3 Kuvitelkaa että mä todella mietin kaks kertaa ostanko tämän kimonon vai en, nyt mietin vain ja ainoastaan että miksi ihmeessä mä edes mietin? Helppo, mukava ja ei liian hempeä yhtäkuin justiinsa mulle tehty. Mitä pidätte asusta ja mun uudesta rakkaus kimonosta? 

2 kommenttia:

  1. oi ompa hieno tuo kimono ! tuo kivan tyttömäisen mut villin fiiliksen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 oon samaa mieltä, tyttömäinen mut ei hempeilevä : )

      Poista