1. heinäkuuta 2014

Adidas

Adidas

Olen aina kuulunut niihin joille Nike tuppaa olemaan ainut oikea treeni merkki. Nyt olen kuitenkin havahtunut että olen useampaan kertaan tsiigaillut myös Adidaksen kledjuja. Viikonloppuna Tallinnassa yritin katella Adidaksen x Farm malliston vaatteita, mutta ei valitettavasti tullut vastaan yhtäkään. Todennäköisesti tämän postauksen jälkeen metsästän kyseisiä vaatteita netin syövereistä, sen verta kovaa nuo muhun kolahtaa : ) Onko muita Adidas hullaantujia? Kengissä sydämeni sykkii edelleen Nikelle..<3


2 kommenttia:

  1. Adidaksella on kyllä muutamia tosi kivoja juttuja, kuten nuo topit ja tuo sininen verkka-asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä olen aika hullaantunut adidakseen just nyt, kivaa vaihtelua ainaiselle Nikelle : )

      Poista